Monday, February 1, 2010

salam semua

apa khabar semua pengunjung blog saya??
harap2 semuanya sihat la yer..
emm..dh lama saya tak update blog saya ni..
maklum la busy ckit.. sem 4 baru bermula..
tp jgn risau..sebenarnya byk yg dh blaku sepanjang masa ni...
nk tahu ceritanya...tunggu yer...hehehe
saya tulis blog ni masa kelas tutorial IT..
En. Fizie tgh ajar kitaorg buat blog ni...huhuhu
mmg rancak la kelas kitaorg..mcm2 kerenah..
ada yg blh sign in ada yg tk blh..ada sampai yg dh fedup..
apa2 pn sabarnya kwn2 ku...
sabar tu separuh daripada iman..
sebenarnya saya pun mengambil masa yg panjang gak untuk buat blog ni mula2 dulu...
kata org practise make prefect !!
jauh perjalanan luas pengalaman...
malu bertanya sesat jalan...
huhuhu...
bye2..jumpa lg dgn gambar2 terbaru saya.....

No comments:

Post a Comment